Tisdag

Tisdag. Idag var det dags att återgå till det normala igen. Angela var på dagis och jag har haft lite annat för mig. Dagen gick rätt snabbt idag faktiskt. Har även hunnit med att sitta i solen på balkongen en stund. Hur skönt som helst :) 
 
Imorgon ska jag sätta mig och söka en massa jobb. Det har ju inte blivit så mycket utav det nu över påsken och dagarna innan då man varit ganska risig. Men men. Nu är det bara på't igen :) Har några jobb sparade i en lista som ska sökas och så ska jag hitta fler :) Jag ger inte upp! :)
 
Imorgon ska jag även försöka hinna med att ta en sväng nere i second hand-butiken. Är så skönt att strosa runt där och rota bland kläder och grejer och göra fynd :) Hinner jag inte imorgon blir det på torsdag, annars får jag vänta till nästa vecka. Är så svårt att ha Angela med sig där nere, haha. Så jag passar på när hon är på dagis :) 
 
Annars händer det nog inte så mycket :)
 
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter