Dagens fråga!

 
 
Vad måste absolut finnas med på ditt julbord?
 
Finns det någonting som inte finns på ditt julbord som du önskar fanns med?
 
Vad på julbordet kunde du gärna vara utan?
 
Vilket är ditt favoritjulgodis?
 
:)
2 kommentarer publicerat i Dagens fråga!
#1 - - sofia:

Konstig som jag är så vill jag gärna ha olika kålsorter som rödkål, grönkål, brysselkål osv. Jag älskar jansons och min mammas egengjorda köttbullar. Sen det andra är bara bonus! Det jag skulle kunna vara utan är sånna där "onödiga" grejer som fyller ut magen i onödan som tex potatis. Aldrig skulle jag ta en potatis! För det äter jag jätteofta annars :) julskinka med grov senap är också ett måste! Du då? :)

#2 - - AW:

Jag måste ha Jansson, skinka, och grönkålspajer, men klarar mig utan sill, sylta och rödbetssallad!
Skumtomtar är ett måste, och clementiner, sedan gör jag egen julgodis också!