Fler snygga korta frisyrer

Alltså, jag vet fortfarande inte om jag egentligen vågar mig på en kortklippning. Det är någonting jag aldrig förut har haft. Men det känns som att jag vill prova och att jag vill våga. Jag vill göra någonting nytt. Dessutom är kort hår så jäkla snyggt och ballt, och det verkar så himla skönt med kort hår. Men det får inte bli för ballt, absolut ingen side cut, där går gränsen! Det är inte min grej. Det ska fortfarande vara lite längder i håret och det ska vara kvinnligt. Här är några frisyrer jag gillar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - sofia:

Jag tycker du ska klippa det så! Man lever bara en gång och jag är bombsäker på att det kommer bli skitsnyggt på dig!! :)

Svar: Jag tror jag kommer klippa faktiskt, jag är sugen ;) Är ju bara låta det växa ut sen igen när man tröttnat :)
MaryCaroline