Nu tar jag helg!

Så där ja! Nu tar jag helg! Är ledig imorgon och på måndag, det får bli min helg det. Mycket besökare på jobbet, speciellt idag. Det tyckte åtminstone jag. Men det är så roligt :) Trivs väldigt bra på jobbet, men det är såklart skönt att vara ledig ibland också. Imorgon tänkte jag svänga förbi hos mina föräldrar och på måndag har jag tvättstugan på eftermiddagen. Och så ska jag ha massor av tid med Angela såklart ♥
 
Idag blev det pizza efter jobbet när jag kom hem och så tid med Angela. Och kan ni gissa vad jag mer har gjort? Jo, jag har möblerat om på Angelas rum igen! Att jag aldrig blir nöjd, haha. Får se imorgon hur det känns där inne, kanske kommer på en ny lösning redan då igen. Haha. Men det är så kul att hålla på med hennes rum :) 
 
Får se vad jag spenderar resten av kvällen med. Glo på internet eller läsa eller titta på någon serie eller någonting. Därefter är det dags att sova...
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - sofia:

Åh! Ta kort och visa hennes rum då? :)

Svar: Hihi, ska göra det när det är klart :) Typ imorgon :P :)
MaryCaroline