Lördagen

Tvättstugan var snabbt avklarad. Bara två maskiner och det mesta torkade snabbt. Det var dock lite som inte var riktigt torrt när jag kom ner, men det hängde jag upp i lägenheten istället. Jag var klar strax efter klockan 20, så det tog bara tre timmar. Skönt att inte behöva hålla på med tvätt hela kvällen liksom. Hoppas man kan hålla nere antal maskiner i fortsättningen. Siktar på max 4 maskiner per helg, oavsett om jag tvättar eftermiddag eller kväll. Till nästa helg har jag lyckats boka söndag eftermiddag, kanon!
 
Idag var vi hos mina föräldrar, eller wo-wo-wo-wo-wo-PA som Angela säger, där Angela trivs bra och har kul. Fram och tillbaka springer hon. Ut i köket, ut på balkongen, fram och tillbaka i vardagsrummet och så vidare. Vi har ätit glass och kakor och pratat en massa. Trevligt att gå dit varje lördag faktiskt :)
 
Sedan blev det hem och börja med tvättstugan och äta kebabpizza. Angela äter också av pizzan, men bara det som är på. Hon äter kebaben och gurkan. Någonting annat vill hon inte ha, hehe. Sen har vi ätit mer glass här hemma, vi är riktiga glassätare, haha. En stund på balkongen har vi haft också, då det var en liten stund med sol och värme. Riktigt skönt var det. Men sen blev det molningt igen och lite svalare, så då gick vi in igen. 
 
Har nyss tagit en kvällsfika och snart blir det samma visa som igår. Lite vin, lite tilltugg och lite The OC :)
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter