Måndag

Måndag kväll. Sitter som vanligt här och tar det lugnt. Mår mycket bättre nu än jag gjorde igår och imorse. Igår mådde jag inget vidare och imorse var jag sjukt seg och trött. Känns som att det är på väg åt rätt håll nu, äntligen. Men jag ropar inte hej ännu... 
 
Idag har det varit rätt så lugnt. Lagat lite mat, suttit med lite korsord och varit ute en snabb sväng på stan för att handla och för att hämta en bok på biblioteket. Men mest varit hemma, vilket varit skönt och välbehövligt. Resten av kvällen tänkte jag ägna åt lite gott vin, läsning och lite film/serier. Får se vad det blir :)
 
morgondagens schema står tvättstuga och ett besök hos mina föräldrar på eftermiddagen :) Och en massa lugn och ro även imorgon, ingen stress med någonting. Så jag blir frisk nu :)
 
Jackan jag beställde igår är skickad tidigare idag. Hoppas den kommer på Posten imorgon :)
 
Jaja, det var lite kort uppdatering från mig. Vi hörs! ;)
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter