Onsdag

Onsdag idag. Ledig idag och imorgon. Idag hade jag tvättstugan. Trist, men ett måste. Och en massa tid med Angela, lilla hjärtat ♥ Vi har myst i soffan framför ett flertal barnkanaler och så har vi byggt med Duplo och ritat. Är så kul att bygga och rita med Angela, är sådana där saker man uppskattar själv och det är så kul att barnasinnet för det finns kvar, hihi. När det fanns tillfälle mellan maskinerna och när Angela sov middag kopplade jag av i soffan med fika och en bok. Håller fortfarande på med Harry Potter-serien. Attan att det tar sådan tid för mig att avverka en bokserie! Blir liksom inte av när jag jobbar som jag gör och när resten av tiden går åt till familjen och avkoppling vid datorn. Haha. Men man får väl skylla sig själv som väljer att glo på internet och film istället, haha. Mer variation borde det dock istället vara...
 
Får se vad resten av kvällen bjuder på. Min gissning är datorn, hehe...
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - sofia:

Lyssna på ljudbok! Det är asskönt att slippa läsa och bara lyssna :D

Svar: Hehe. jag skulle nog somna :P :D
MaryCaroline