Torsdag

Torsdag idag. Idag var det back to work efter två lediga dagar. Började arbetsdagen med lite kommunikatörsarbete och därefter blev det lite pysslande på present- och inredningsavdelningen. Gick runt där för att städa och organisera. Sådant tar längre tid än man tror, men det är kul :) Sedan tog jag lunch och sen hamnade jag på underklädesavdelningen. Fick i uppgift att packa upp och hänga upp samt prismärka BH:ar. Men det var verkligen inte min grej. 6 BH:ar i varje kartong, 4 olika modeller, alla modeller i två färger och varje modell med olika antal storlekar. Allt skulle upp på en vägg. Och nej, det är inte bara att hänga upp på samma plats där de hängt innan, för det går inte när det mesta är slut och när ingenting hänger på rätt plats. Jag höll på i 3 timmar med att packa upp och hänga och jag blev ändå inte klar. Usch! Blev så slut i huvudet av denna uppgift. Det blev inte rätt heller om man frågar mig. Nej, jag var inte nöjd med min prestation och det var verkligen inte min grej, vilket jag var öppen med efteråt också att jag tyckte. Men men, jag blev inte halshuggen för det ;) Visst att man kan lära sig, men om jag får bestämma själv slipper jag helst de där BH:arna i fortsättningen faktiskt och arbetar hellre med uppgifter som passar mig och som jag finner mer stimulerande för mig ;)
 
 
Ikväll hade vi en trött Angela här hemma. Hon somnade redan 20:15 i sin säng. Jaja, jag vet att många barn somnar redan runt 19, men den tiden är alldeles för tidig för oss och passar inte vår vardag överhuvudtaget. Vanligtvis somnar Angela runt 21-tiden och sover till 8 på morgonen numer. Passar oss perfekt. Så man blir lite förvånad när hon plötsligt en dag slocknar så tidigt, jämfört med annars menar jag. Men men, det är sådant som händer. Får se när hon vaknar imorgon bara, om hon vaknar väldigt tidigt eller om hon sover till den tiden hon brukar.
 
 
Får se vad man hittar på ikväll. Glo på inredning på internet, titta på film eller läsa. Återstår att se :)
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter