Ledig helg

Halloj! Tittar in och talar om att jag lever :P :) Är rätt dålig på att blogga nu för tiden :( Blir lätt så när inget speciellt händer och man inte har någonting att berätta och när man jobbar och annars antingen umgås med familjen eller är supertrött. Men jaja...
 
Har en ledig helg nu i alla fall. Superskönt! Tar det lugnt och ägnar en massa tid här hemma med familjen. En massa mys ♥ 
 
Angela verkar sova rätt bra i sin nya säng :) Måste vara skönt att ha en massa plats att röra sig på. Hon håller sig kvar i sängen också, hon har inte ramlat ut ännu i alla fall, hehe. Dock går hon upp när hon vaknar oavsett tid, hon kan knalla upp före klockan 6 och ställa sig på golvet bredvid mig och är fortfarande trött och har inte sovit färdigt. Men då får hon vackert gå och lägga sig igen faktiskt och sova en stund till! :P :) Skönt i vilket fall att Angela äntligen har en ordentlig säng! :) 
 
Ska strax ta en liten fika och sen lite cider och tilltugg och titta på en serie. Just nu tittar jag på Andra Avenyn :) Ja, jag vet att jag nästan bara glor på gamla serier :P :) 
 
Vi hörs! :) 
 
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Sofia:

Härligt med sängen! Sover hon i sitt egna rum eller hos er? :) jag gillar också andra avenyn ^^

Svar: Hon sover inne hos oss ett tag till :)
MaryCaroline