Onsdag

Dagarna bara går och går. Likaså veckorna. Idag är det onsdag, redan befinner vi oss mitt i veckan...
 
 
Angela har hunnit gå en vecka på nya dagis. Vi är så himla nöjda! Det känns superbra med allt. Det ska kännas bra för hela familjen med dagis och det gör det nu. Som förälder har man som en känsla eller förväntan över hur det ska kännas när ens barn går på dagis, och jag måste säga att det äntligen känns rätt. Naturligtvis är det viktigt att ens barn trivs, men det finns även andra saker att väga in. Men men, det känns riktigt bra nu i alla fall :)
 
Jag jobbar på som vanligt. Det är dock inte riktigt lika full rulle som det var i somras, nu har ju alla kommit in i vardagen igen med jobb och skola och allt. Så det är lugnare i veckorna nu och det kommer vara fullt ös på helgerna framöver. Jag längtar till alla höstkläder kommer ut i butiken. Inte för att jag vill ha höst, nej nej. Jag trivs med det väder vi haft nu. Men det är alltid kul med någonting nytt och med förändring :) Idag käkade jag glass på min rast, inte helt fel ;) 

 
 
Slutet av augusti. Sommaren gick fort. Snart kommer september och då ska jag ha semester. Det är bara tre veckor dit, så vi är snart där. Vad vi ska göra på min semester berättar jag vid ett annat tillfälle ;) 
 
Annars är det rätt lugnt. Händer inte så mycket, man hinner ingenting. Inte mer än att umgås med familjen och göra sådant där som man måste...
 
 
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter