🎅Julafton 🎅

Julafton lider mot sitt slut. Denna trevliga dag firade vi hemma hos mina förÀldrar med Kalle Anka, julnötter, choklad, julmat, fika och julklappar. Ingenting ovanligt alltsÄ, hihi. Men guuud vilket tjat frÄn Angela hela dagen! "Jag vill ha pakeeet!". Man fick sÀga till henne hela tiden att hon fÄr vÀnta och att vi ska Àta först och att paketen inte springer i vÀg. Angela har ju i och för sig tjajat om paket hela veckan, men idag var det ju Ànnu vÀrre, haha. Inte lÀtt för en 3-Äring att gÄ och vÀnta nÀr man ser alla klapparna hela tiden som ligger under granen... 
 
Det blev en massa fina julklappar i alla fall, tack sÄ mycket! :) Angela fick mycket kul och jag fick likör och halsband :) Vi Àr nöjda med vÄr julafton sÄ hÀr lÄngt och snart ska jag dricka lite gott och glo pÄ lite film tÀnkte jag :) 
 
God jul till er alla och hoppas ni haft en fin julafton! 🎅 🎅 🎅 
 
 
Julgranen med nÀstan alla paket.
 
 
Angela i sina fina julklĂ€der ♄
 
 
Julnötter och glögg med rom.
 
 
Snart dags för julmat...
 
 
NĂ€r man ÄNTLIGEN öppnar paket Ă€r koncentrationen pĂ„ topp!
 
Angelas julklappar.
 
 
 
LĂ€mna kommentar publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och Ă„sikter;