Memory

Angela älskar att spela memory! Och hon älskar att vinna... Varje kväll när jag kommer hem från jobbet ska vi spela memory och så säger hon "jag kanske vinner" och "jag vinner" :D Hon är faktiskt riktigt duktig på att spela och får många par, även när hon inte fuskar. Det händer ofta att hon vinner. Men jag låter henne aldrig vinna, jag spelar bara på som man ska, jag tycker inte om när man låter någon annan vinna, även om motspelaren är ett barn. Men Angela är en riktigt dålig förlorare, haha. Hon tål inte när jag säger att jag ska vinna och när jag säger efter spelets slut att jag har vunnit, haha. 
 
Så här såg det ut efter en omgång memory tidigare ikväll.
Min hög till vänster och Angelas hög till höger... Utklassad av en 3-åring ☹ ☺
 
Lämna kommentar publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;