Önskelista

 
Just det, fick ju frågor från olika håll om vad jag önskar mig i present. För er som inte vet fyller jag 30 på lördag, ångest, haha. Nej men, känner ingen ångest över det, snarare tvärtom faktiskt. Så jag har knåpat ihop en liten enkel önskelista för att inspirera er lite grann ;) Men så svårt att komma på vad man önskar sig! Observera att det inte måste vara exakt de varor som syns i bild, det kan lika gärna vara andra märken eller andra färger eller modeller och så vidare ;) Ni får lite inspiration i alla fall om det är så att ni inte vet vad ni ska köpa ;)
 
 
 
 
Jag önskar mig alltså följande (eller ja, det jag har kommit på är följande, är som sagt svårt att komma på saker på rak arm):
 
• Parfym: Just de i bild, Elizabeth Arden Red Door Revealed och Jessica Simpson Fancy har jag haft förut och vet att jag tycker om. Annars ska det vara parfymer som är ganska lätta i doften och de ska vara fruktiga och/eller blommiga. Absolut inga tunga stinkbomber!
 
• Fotbad: Kanske en konstig pryl att önska sig i 30-årspresent. Men jag har ingenting att göra fotbad i och eftersom jag står och går mycket i jobbet skulle det på kvällarna vara skönt att sätta fötterna i blöt i ett bubblande fotbad. Inte heller är det en pryl man kanske går och köper själv, haha.
 
• Sängkläder: Påslakan, örngott och underlakan. Gärna dubbelunderlakan eller kanske till och med dra-på-lakan (vet inga exakta mått, vi har kontinentalsäng så vet inte vad som passar, men vi har dubbelmadrass i alla fall och vill gärna kasta de tunna bäddmadrasserna som vi också har ovanpå och ersätta med dubbellakan som alltså inte blivit av ännu). Det får gärna vara lakan som är antingen enfärgade eller bredrandiga.
 
• Klocka: Gärna en som sitter fast rätt bra på armen. Färg eller form spelar ingen större roll, men en med lite större urtavla och kanske med lite fräna detaljer vore någonting.
 
• Smycken: Använder inte smycken så mycket, men örhängen går alltid åt, speciellt nu när jag kapat håret och öronen alltid syns. 
 
• Alkoholhaltiga drycker: Vin eller likör kanske vore någonting. Jag gillar ganska sötsliskiga drycker.
 
 
Ja, lite tips har ni kanske fått om ni inte kommit på någonting ;)
 
 
Lämna kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter