Lekparken

Min lediga helg lider mot sitt slut. Tänk att tiden alltid ska gå så fort... Helgen blev inte riktigt som planerat på grund av oförutsedda händelser, men det är ingenting jag berättar om här för hela allmänheten. Jag och Angela hann i alla fall med att gå till lekparken igår före lunch medan Ramin var på jobbet. Oj vad roligt vi hade där  ツ Vi åkte rutchkana, klättrade och gungade  ツ Och Angela träffade två flickor i ungefär samma ålder, men 1-2 år äldre. De lekte så bra tillsammans  ツ Tänk att små barn är så där, att de kan leka tillsammans och trivas bra ihop trots att de aldrig sett varandra förut  ツ Sen gick Angela och jag till kiosken och köpte glass. Köpte en barnglass från GB vi aldrig provat förut och jag måste säga att det var en riktigt bra barnglass. Haribo push up, vanilj och jordgubb och med godisbjörnar i pinnen. Ganska god och Angela gillade den verkligen. Plus att kladdandet minskar betydligt på grund av att man trycker upp glassen i takt med att man äter. Typ som Calippo, fast med vanlig glass i annorlunda förpackning. Rekommenderas till er med små barn! ツ 
 
Bjuder på lite bilder från gårdagen ute i parken:
 
 
 
 
 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;