Tar helg

Nu tar jag helg gott folk! Är ledig i helgen och jag bara känner hur skönt det känns. Har haft en annorlunda vecka då jag sprungit runt mycket på jobbet, så jag är supertrött. Jag har bland annat packat upp en massa saker och agerat provrumsvakt. Låter kanske inte så slitsamt, men jag lovar er, det är mer slitsamt med dessa arbetsuppgifter än att stå i kassan! Och är man inte van vid att vara både här och där och springa runt blir man lätt trött. Så det är så skönt med en ledig helg nu!
 
Min lediga helg ska jag bara njuta (bortsett från tvättstugan på söndag)! Vi ska ut och leka med Angela och äta glass i solen. Äta gott och dricka gott (läs cider). Koppla av. Umgås med familjen. Vila ut. Försöka komma iväg och besöka mina föräldrar. Titta på filmer och serier. Inte ha några som helst måsten! 
 
Vad gör ni i helgen? :) 
 
(Bildkälla).
 
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Sofia:

Åh vad härligt! Denna veckan och helgen har Jim jobbat. Så har försökt sysselsätta mig på bästa sätt. Men det blir ändå långtråkigt :( förresten, har en fråga. Har ni pratat om att skaffa ett syskon till Angela? Eller får det vänta eller vill ni bara ha ett barn? :) är nyfiken ^^ kram

Svar: Ja, men tyvärr blev det inte som jag tänkt :( Hehe, vi har inte pratat så mycket om det faktiskt. Just nu känner vi oss nöjda som det är med bara Angela, men det kan ju se annorlunda ut om några år :) Kram
MaryCaroline