Tandläkaren imorgon

 
Imorgon bitti ska jag till både tandläkaren och tandhygienisten. Att det blev två samordnade besök så här beror på att jag skjutit upp mina besök hela tiden i över ett års tid. Fy mig! Men men, först hade jag inte råd och sen hade jag inte tid. Nu har jag både råd och tid så nu blir det "äntligen" av. Att gå dit är såklart tråkigt, men så nödvändigt. Ska bli "skönt" att slipa tandsten och få munnen ordentligt rengjord och att få en undersökning. Blir "kul" att se om man har några hål och hur det ser ut med visdomständerna. För mig känns det som att ingenting hänt med visdomständerna, har inte direkt några besvär och det verkar inte växa någonting. Men men, man vet ju aldrig, man ser ju inte under ytan så att säga så det blir intressant att se på röntgen. Så det sysslar jag med imorgon bitti...
 
Annars blir det tvättstugan imorgon. Trodde att jag skulle ha den i fredags, men så fel, det var ju imorgon. Trist. Men nödvändigt det med. Får se om man hinner och orkar med någonting mer, ingenting jag kan säga just nu.
 
(Bildkälla).
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Sofia:

Jag älskar känslan när man är klar hon tandläkaren. Man känner sig så ren då! Och jag vill typ boka en tid bara för att 'rensa munnen på allt som finns där som inte ska vara där" haha , jag är beroende av tandtråd och borsta tänderna :p

Svar: Ja, det gör man faktiskt :) Hehe, jag är urusel på att använda tandtråd, fy mig! :D
MaryCaroline