Ledig fredag

Idag har jag en ledig fredag, och Angela också. Hittills har vi bara varit hemma hela dagen och pysslat. Vi har tvättstugan och så har jag bytt gardiner i köket och vardagsrummet. Hade fortfarande sommargardinerna uppe, oups, haha :D Men nu känns det bra :) Sen är det bara adventsstakar som ska fram, det blir nästa helg när jag är ledig och så nära inpå första advent blir bra. Ett par julblommor också kanske, vi får se.
 
Angela sover middag just nu. Jag har nyss tagit en fika och sitter här. När Angela vaknat ska vi ut på stan och handla lite för taco-middagen vi ska ha ikväll. Och så ska vi hämta ett paket på Posten. Angela fick pengar i födelsedagspresent från sin mormor och morfar så jag har köpt någonting roligt åt henne. Och det har kommit så det ska vi hämta och testa idag tänkte jag :) Blir bra nu när Angela har långhelg :) Visar sen vad hon får för kul :)
 
Annars händer det väl inte så mycket. Jobbar på som vanligt och annars är man mest hemma faktiskt...
 
Vad gör ni denna fredag? :)
 
(Bildkälla).
En kommentar publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Sofia:

Har ni börjat julpynta hemma Redan? :) här hemma hos mig händer ingenting just nu men tänkte börja julpynta nästa vecka :)

Svar: Haha, nej :) Jag var kanske lite luddig :) Jag menar att jag bytt gardiner och att adventspyntet kommer fram nästa helg :)
MaryCaroline