Packat

Ikväll har vi packat det mesta inför resan. Två stora resväskor och två handbagageväskor blir det.Det är inte förrän man packar som man inser hur mycket plats allt tar :/ Vi tar ju med oss både kläder och grejer åt oss
själva och presenter till familjen där nere. Ändå tycker jag inte att vi packat överdrivet mycket, men fullt blir det ju då vissa saker tar mer plats än andra... Imorgon kväll efter jobbet packar vi det sista, lite småsaker. 
 
Jag kan tycka att det är lite småjobbigt att packa, även om det inte tar så överdrivet lång tid. Dels för att man är rädd att överpacka, packa en massa skit man inte kommer ha nytta av. Dels för att man är rädd att man ska glömma att packa ner någonting, att exempelvis glömma passen vore en mardröm (annat man glömmer kan man ju köpa annars)... Dels för att det är under packningen man inser att man snart ska åka, att det verkligen är nära avresa... 
 
Men det känns skönt att ha detta gjort nu i alla fall, även om det är lite kvar att packa imorgon.
 
 
(Bildkälla).
 
 
En kommentar publicerat i Min tredje Iranresa (2015), Vardagsliv, tankar och åsikter;
#1 - - Sofia:

Åh ha en underbar resa nu allihopa! Ser fram emot att läsa hur ni har/haft det. Ta mycket bilder om du orkar :)

Svar: Tack så mycket! :) Hihi, jag lovar att jag ska skriva mycket sen när vi kommer hem och visa en massa bilder :) Hoppas på en massa foton faktiskt :)
MaryCaroline