Sjukstuga

Typiskt när man har en ledig helg så blir man sjuk :/ Är förkyld och snorar och hostar :/ Kände av redan i torsdags att något var på g och sen på fredagen mådde jag ännu sämre. Skulle bli skönt med en ledig helg. Men men, det blev bara värre. Igår låg jag på soffan typ hela dagen och hade ingen ork i kroppen för någonting. Idag var det något bättre, men inte tipp topp. Energin tryter rätt fort och jag snorar nog mer idag än igår. Och hostan är nog värre idag också. Det är sådan där hosta som emellanåt känns rätt långt ner i luftrören, usch... Och sådan här hosta kan ju sitta i ett par veckor också... Jaja, tur man har Cocillana att ta till i värsta fall ;) Och tur det går över med sådant här, även om det sitter i ett tag... Fast det retar mig att mina förkylningar går ner i luftrören varenda jävla gång! :(  Jaja, det går över :) 
2 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Anna:

Saknar dina uppdateringar. Hoppas att allt är bra med er.

#2 - - christin:

Saknar din blogg! Hoppas att allt är bra! Kram