Frost-tidning med klistermärken

Angela fick en Frost-tidning idag när vi var inne på Ica. Hon har tittat på den förut, men då har jag sagt nej. Tyckte den var för dyr. Men idag gav jag med mig. Måste faktiskt säga att det är en ganska bra tidning (MEN att den är för lite större barn). Det finns både pyssel (som dock är för svåra för en 3-åring), små affischer och sagor och annat i tidningen. Och så fick man med massor av fina klistermärken! Jag hade förväntat mig kanske 2 ark med klistermärken, men det var alla på bilden nedan, många och hur fina som helst 😄
 
2 kommentarer publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;
#1 - - Sofia:

Ellie fick nån liknande för ett tag sen med över 100 klistermärken. Riktigt bra ocj det räcker länge :)

Svar: Ja gud ja :) Kul grej med klistermärken tycker jag, så det är nåt man kan använda och att det räcker länge och inte tar slut eller bara ligger nånstans :D
marycaroline.blogg.se

#2 - - Anonym:

Hej. Hittade dig av en ren slump bara. Och läste att du besöker Iran ibland. Jag har en iransk pojkvän från tehran och jag skulle jätte gärna vilja fråga dig lite om Resa till Iran. Om det är Ok för dig, har du en mail man kan skriva till dig?

Svar: Hej! Vad kul! :) Det är helt okej, jag delar gärna med mig :) Du kan maila mig på [email protected] :)
marycaroline.blogg.se