Vabb & jobb

Angela är sjuk igen, stackarn 😞 Hon är förkyld och hostar igen 😞 Så trist det där med hosta. Att bara vara lite snorig är ju ingenting, men lägger man till hosta och även feber på det blir det inget skoj... Och igår kväll snorade Angela massor och var helt röd om lilla näsan 😞 Tyvärr är det ju många som är sjuka nu och en massa förkylningar, hosta och feber verkar bara gå runt bland alla 😞 
 
Idag fick Angela vara hemma från dagis. Jag och Ramin delade på vabbandet idag. Först jag och sen han när jag åkte till jobbet för att jobba halvdag. Så blev lösningen just idag. Imorgon vabbar jag hela dagen, sen får vi se hur Angela mår och hur det blir på torsdagen. Angela verkar bättre idag än igår kväll, men man ska inte ropa hej. Det kan ju gå åt andra hållet igen och hellre att barnet får vara hemma och vila och se till att bli frisk än att riskera återfall... 
 
En bild från tidigare idag när jag vabbade:
 
Lämna kommentar publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;