Veckan som gick

Usch så dålig jag är på att uppdatera bloggen! 😒 Blir lätt så, tyvärr. Man jobbar och man har barn och man har varken tid eller lust. Tråkigt tycker jag, jag älskar ju att hålla på med sådant här...
 
Jag uppdaterar dock mer och mer på Instagram (@marycaroline1985). Det är lättare tycker jag eftersom Instagram finns i telefonen och telefonen har man ju nästan alltid med sig. Där är det ju bara att knäppa en bild, ladda upp och skriva en väldigt kort text 😊 Sen kan man ju använda det när man väl bloggar, hehe. 
 
Bjuder i alla fall på lite bilder från min Instagram från veckan: 
 
Så här kan ett mindre bra mellanmål se ut hemma hos oss när Angela öppnar frysen...
 
 
Rita är kul, speciellt när man fått ett nytt ritblock.
 
 
Mina teckningsskills är dock inte så bra. Jag ritar hellre än bra och jag ritar fortfarande som ett barn...
 Som sagt, jag ritar hellre än bra... 😂
Fettisdagen tidigare i veckan. Det blev dock semlor för oss på fredagen istället. Angela gillade bara grädden, mandelmassan rös hon av och brödet ville hon inte ens smaka på 😂
Lördagsmys, popcorn och mello. Mellodeltävling där Isa var klart bäst!
 
 
Blivande schackmästaren?! Angela tycker det är kul att plocka fram olika spel. Även schacket. 
 
 
Lämna kommentar publicerat i Livet som mamma, Vardagsliv, tankar och åsikter;