Uppdatering

Hej på er! Tänkte bara göra en liten uppdatering och tala om att jag lever 😜 😄 Vet att min uppdatering är rätt dålig nu för tiden, men ibland räcker varken idéer, lust eller tid till känner jag 😡 
 
Det mesta är som det brukar. Jag jobbar på och min lediga tid går åt till familjen eller städ och tvätt och lite annat praktiskt eller att koppla av bara. Annars har jag varit lite krasslig sista tiden, har en ihärdig hosta som vägrar ge med sig 😡 Snart två veckor med hosta nu 😣 Usch! Jag har ju inte ens varit förkyld, det bara blev så här med hostan på en gång, som från ingenstans. Jaja, går väl över någon gång... 
 
Annars händer det väl inte så mycket. Jag har skickat in min ansökan om att få börja övningsköra, så förhoppningsvis kan jag börja på trafikskolan inom ett par veckor 🚙 😊 
 
Aja, nog för nu, men jag skaaa försöka uppdatera mer 😇 😇 😇 😉 
2 kommentarer publicerat i Vardagsliv, tankar och åsikter
#1 - - Sofia:

Jag känner samma om bloggandet. Finns varken tid eller ork för det längre. Men det blir kanske bättre när våren kommer :)

Svar: Det känns liksom som att det måste "hända" nåt för att man ska ha nåt att blogga om. Förut kunde man ju bara hitta på nåt, slänga in nåt minne eller nåt modeinlägg eller vad som helst. Nu har man ju inte den inspirationen längre, tyvärr...
marycaroline.blogg.se

#2 - - Anna S:

Mitt bloggande sker heller inte lika ofta längre. Dagarna lixom springer iväg.. Kram

Svar: Ja, precis. Tiden, orken och inspirationen finns knappt där :/ Kram
marycaroline.blogg.se